Workshop Business Plan Development – Bucharest Start-up City 2019

VINO LA WORKSHOP SI VEI ÎNVĂȚA CUM SĂ-ȚI CONSTRUIEȘTI PLANUL DE AFACERI PENTRU BUCHAREST START-UP CITY, START-UP NATION SAU ALTE FINANȚĂRI NERAMBURSABILE.

Cursuri After-work și de weekend in București ->  VEZI PROGRAMUL DE CURSURI  

Învață de la consultanți cu o experiență de 10 ani în scrierea și implementarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile cum să îți scrii planul de afaceri pentru Bucharest-Start-up City, Start-up Nation sau alte finanțări private

Proiecte de tip start-up castigate
Mil RON obtinuti
Domenii de activitate
Ani pe piata

DE CE SĂ TE ÎNSCRII LA WORKSHOP?

  • Îți dorești să aplici cu un proiect în cadrul Programului Bucharest Start-up City;
  • Vrei să înveți cum să scrii un plan de afaceri finanțabil;
  • Vrei să demarezi o afacere având la bază un plan de afaceri;
  • Vrei să afli pas cu pas cum să îți pui în aplicare idea de business;
  • Vrei să dobândești noțiuni elementare privind conținutul unui plan de afaceri pentru a-l prezenta unui investitor;
  • Dorești să evaluezi fezabilitatea unei idei de afaceri;
  • Vrei să îți schimbi cariera;
  • Vrei să înveți ceva nou.

CE VEI ÎNVĂȚA LA WORKSHOP?

  • Să îți definești ideea de afacere și produsele sau serviciile pe care le vei oferi;
  • Să conturezi viziunea, misiunea și obiectivele pe termen lung ale societății;
  • Să evaluezi piața și oportunitatea afacerii pe care vrei să o dezvolți;
  • Să realizezi un studiu preliminar al competiției și să înveți cum te poate ajuta cunoașterea concurenților pentru poziționarea în piață;
  • Să descoperi și să descrii punctele tari și punctele slabe ale afacerii tale și cum identifici oportunitățile și riscurile la adresa afacerii (Analiza SWOT);
  • Să identifici resursele necesare pentru demararea afacerii și dezvoltarea ei ulterioară: resursele umane, resursele materiale și tehnologice și resursele financiare;
  • Să conturezi un plan inițial de marketing;
  • Să planifici etapele și activitățile de implementare ale planului de afaceri folosind diagrama GANTT;
  • Să previzionezi bugetul principal pentru demararea afacerii;
  • Să realizezi previziuni financiare de bază;
  • Să descoperi riscurile care îți pot distruge afacerea și să concepi un plan inițial de mitigare a acestora;
  • Să completezi planul de afaceri pentru a aplica la Programul Bucharest Start-up City.
  • Să îți evaluezi șansele de a primi finanțari externe.

TRAINERI

Andreea Kohalmi Szabo - Project Manager

ANDREEA SZABO

Andreea Szabo, trainer acreditat, are experiență de peste 9 ani în managementul unei firme de consultanță de business și pentru accesarea de fonduri nerambursabile pentru beneficiari privați. Are în portofoliu peste 10 mil EURO atrași din fonduri europene, structurale și guvernamentale și peste 60 de proiecte de tip start-up implementate.

Alina Anton - Project Manager

ALINA ANTON

Alina Anton este doctor în Relații Internaționale, Trainer acreditat, Consultant de Business și Finanțări Europene și Manager în trei afaceri. Are o experiență de peste 10 ani în business internațional lucrând cu companii de top la nivel mondial pentru atragerea de finanțări direct de la Comisia Europeană (prin programele FP7, Orizont 2020, AAL, Celtic), finanțări structurale în România și Europa Centrală și de Sud-Est și finanțări nerambursabile. De mai bine de 3 ani, lucrează îndeaproape cu manageri de startupuri și companii în expansiune pentru a-i ajuta să-și stabilizeze afacerile, să identifice riscuri potențiale și oportunități de dezvoltare naționale și internaționale, precum și să își dezvolte intern capabilități de inovare și cercetare.

PROGRAM WORKSHOP BUCHAREST START-UP CITY 2019

CURSURI AFTER-WORK

  • 14-16 mai – interval orar 17:00-20:00
  • 21-23 mai – interval orar 17:00-20:00
  • 28-30 mai- interval orar 17:00-20:00

CURSURI DE WEEKEND

  • 11 mai – interval orar 09:00-18:00
  • 18 mai – interval orar 09:00-18:00
  • 25 mai – interval orar 09:00-18:00

LOCAȚIE DE DESFĂȘURARE

Strada Turturelelor 11 A, Phoenicia Business Center, Parter – Sala de conferinte

CARE ESTE TAXA DE PARTICIPARE ȘI CE INCLUDE?

Taxa de participare este de 1500 lei. Persoanele înscrise până la data de 15 mai beneficiază de un discount de 50% la serviciile de training.

În taxa de participare sunt incluse toate materiale logistice necesare unei bune desfășurări a workshopului Start-up City, după cum urmează:

  • Activitatea de training;
  • Fișe de lucru/chestionare;
  • Cafea, apă;
  • Rechizite curs: pix, foi de scris etc;
  • Sesiuni de întrebări și răspunsuri;
  • Follow-up în situația în care procedura suferă modificări;

Ce nu include taxa de participare:

  • Servicii de consultanță pentru întocmirea planului de afaceri pentru Bucharest Start-up City sau orice altă linie de finanțare;
  • Evaluarea planului de afaceri ce urmează să fie depus de către beneficiar;

BONUSURI

  • Tips& Tricks în completarea Planului de Afaceri pentru Bucharest Start-up City;
  • Mini-Ghid Principalele aspecte de avut în vedere în construirea unui Plan de Afaceri;
  • Analiză gratuită a fezabilității ideii de afaceri în vedere aplicării la Programul Bucharest Start-up City – discuție telefonică individuală de maxim 30 minute;
  • 50% discount la Modulul II – Cum să îți construiești pitch-ul pentru discuția cu potențiali finanțatori?
  • Preț preferențial la Serviciul de Evaluare a Planului de Afacere care urmează să fie depus pentru programele de finanțare: Bucharest Start-up City, Start-up Nation sau planuri de afaceri pentru credite oferite de bănci.
  • Diplomă de participare din partea Startupprojects.ro și AntreprenorinRomania.ro.

MODALITĂȚI DE ÎNSCRIERE

Înscriere Online

Este cea mai rapidă metodă de rezervare. Trebuie doar să apăsați butonul “Înscrie-te acum” din această pagină și urmăriți instrucțiunile.

Înscriere Telefonică

În cazul în care aveți nelămuriri pe parcursul rezervării online a locului sau doriți să efectuați o înscriere telefonică sunați la 0770.151.019 – Laura Andrei.

Înscriere pe email

Înscrierea la acest curs se poate face și dacă ne trimiteți un email la [email protected].ro în care să ne furnizați următoarele informații: 1. Cursul preferat și intervalul în care se desfășoară 2. datele de facturare, 3. numele complet al participantului/participantilor, inclusiv adresă, email, telefon.

MODALITĂȚI DE PLATĂ

Varianta 1 – online la finalizarea înscrierii
În ultimul pas al înscrierii aveți opțiunea să plătiți online cursul, cu ajutorul unui card bancar. Plata se va face prin intermediul Mobilpay.

Varianta 2 – plata prin bancă
Odată cu finalizarea completării formularului, veți primi prin e-mail factura proformă pe care o puteți achita la orice sucursală a Băncii Transilvania din țară. Aveți nevoie de o copie a facturii proforme și de o copie după un act de identitate.

Varianta 3 – ordin de plată sau internet banking
Taxa de participare se poate achita și prin ordin de plată sau internet banking fie că sunteți persoană fizică, fie că sunteți persoană juridică.

Factura fiscală o primiți prin e-mail după efectuarea plății . Conform legii, și factura fiscală primită online are valoare legală. La cererea dumneavoastră, factura fiscală în original vă poate fi expediată prin poștă, la curs, sau o puteți ridica de la locația de desfășurare a workshopului.

Indiferent de varianta de plată aleasă, trebuie să achitați integral contravaloarea serviciilor în termen de minim 7 zile înainte de participarea la curs. În cazul în care nu puteți participa la workshop în ziua aleasă, ne puteți contacta telefonic la nr. 0770.151.019, sau prin e-mail la adresa: [email protected] cu minim 48 de ore înainte de desfășurarea cursului pentru a vă reprograma. Anularea participării se poate face cu rambursarea a 50% din banii achitați prin comunicarea în scris a intenției în termen de minim 7 zile înainte de data la care vă este planificată participarea.

Ce spun clienții despre noi?

Este misiunea noastra, in calitate de consultanti ca intreg procesul de obtinere a finantarii si implementare a proiectelor sa fie cat mai usor pentru beneficiari.

Akent Events SRL-D

Oferim supuort tehnic pentru organizarea de evenimente, punand la dispozitia clientului/organizatorului Scena, sunet si lumini! La cererea clientului punem la dispozitie si Artisti! Activitatea noastra poate fi vazuta si pe Akcent-Events.ro Sau fb Akcent Events Pentru detali sau oferte puteti sa ne contactati la 0755298057 Lucian Balica

Ati recomanda serviciile noastre unor alti beneficiari?

Cu siguranta! Cel mai pe scurt: Incredere si Profesionalizm
Servicii de consultanta Start-up Nation
5.0
2019-01-03T18:46:25+00:00
Oferim supuort tehnic pentru organizarea de evenimente, punand la dispozitia clientului/organizatorului Scena, sunet si lumini! La cererea clientului punem la dispozitie si Artisti! Activitatea noastra poate fi vazuta si pe Akcent-Events.ro Sau fb Akcent Events Pentru detali sau oferte puteti sa ne contactati la 0755298057 Lucian Balica Ati recomanda serviciile noastre unor alti beneficiari? Cu siguranta! Cel mai pe scurt: Incredere si Profesionalizm

CABINET MEDICAL DE FIZIOTERAPIE DR. BURCHICI ADINA SRL

Cabinet fizioterapie , Timisoara, www.cabinet-fizioterapie.ro

Ati recomanda serviciile noastre unor alti beneficiari?


Da, am avut o susținere și o colaborare deosebit de frumoasa in condițiile unei contestații și a numeroaselor piedici întâmpinate de sistemul public.

Burchici Adina

Servicii de consultanta Start-up Nation
5.0
2019-01-03T18:54:50+00:00

Burchici Adina

Cabinet fizioterapie , Timisoara, www.cabinet-fizioterapie.ro Ati recomanda serviciile noastre unor alti beneficiari? Da, am avut o susținere și o colaborare deosebit de frumoasa in condițiile unei contestații și a numeroaselor piedici întâmpinate de sistemul public.

START ALL FOR YOU

Ati recomanda serviciile noastre unor alti beneficiari?

Am recomandat si vom recomanda in continuare ori de cate ori vom avea ocazia. Promtitudine, profesionalism, flexibilitate sunt doar cateva elemente ce caracterizeaza personalul firmei de consultanta.
Dumitrascu Anisoara
Servicii de consultanta Start-up Nation
5.0
2019-01-03T18:57:24+00:00
Dumitrascu Anisoara
Ati recomanda serviciile noastre unor alti beneficiari? Am recomandat si vom recomanda in continuare ori de cate ori vom avea ocazia. Promtitudine, profesionalism, flexibilitate sunt doar cateva elemente ce caracterizeaza personalul firmei de consultanta.
5
3

Înscrie-te acum!

ÎNSCRIERE WORKSHOP BUSINESS PLAN DEVELOPMENT – BUCHAREST START-UP CITY

Completează formularul, pentru a-ți rezerva un loc la workshop.
Taxa de participare este de 1500 750 lei pentru persoanele inscrise pana la data de 15.04.2019

La ce curs vrei sa participi?

Daca vrei ca factura sa fie emisa pe numele unei persoane juridice, te rugam sa completezi datele de facturare?

Vrei sa iti trimitem prin e-mail informatii referitoare la cursuri și oportunități de finanțare?