- Punctaj maxim: 100 puncte – șanse de finanțare mari
- Minim 2 locuri de muncă pentru un ajutor nerambursabil de 200.000 lei sau 1 loc de muncă pentru 100.000 lei
- Aport propriu de minim 15% (200.000 lei Ajutor financiar nerambursabil + contribuție proprie de ~ 35.000 lei)
- Echipamente tehnologice în valoare de minim 60% din valoarea proiectului
- Cel puțin 5% din bani direcționați către o componentă de dezvoltare durabilă – energie regenerabilă, autoturisme electrice etc
- Cel puțin unui dintre asociați/acționari a absolvit/se angajează că va absolvi un curs de educație antreprenorială;
- Cel puțin unui dintre asociați/acționari a absolvit/se angajează că va absolvi un curs de competențe digitale;
- Asociații/acționarii societății nu au mai avut calitatea de asociat/acționar în cadrul altei societăți decât cea aplicantă;
- Investiția este bazată / fundamentată pe un brevet de invenție eliberat de către un organism național sau internațional acreditat.
Descrierea afacerii:
Antreprenorii întâlnesc adesea marketing atunci când doresc să-și facă publicitate propriul proiect de afaceri. Unii oameni fac mai inteligent prin deschiderea unei agenții de publicitate. Astăzi vom analiza afacerea de publicitate: de unde să începem, cum să deschidem de la zero? Merită să înțelegeți cu atenție complexitățile acestei zone de afaceri și să înțelegeți cât de profitabilă este.
Ce ai nevoie pentru a deschide?
Oferă genul de servicii de care are nevoie orice proiect de pe planetă. Prin urmare, este important să abordăm prin câteva calități:
Creativitate – pentru a putea distinge o idee de marea celorlalți, este important să te poți evidenția singur. Doar având cu adevărat aspect neobișnuit la problemă, poți reuși în publicitate.
Răbdare sau rezistență la stres – afacerea de marketing trece printr-o mare varietate de clienți diferiți, iar acestor clienți adesea le place să se simtă mai deștepți decât o persoană competentă, bombardând compania cu modificări și completări. Unii clienți le place, de asemenea, să „descărceze drepturi”, exprimând nemulțumirea față de muncă într-un mod nu foarte politicos. Proprietarii de afaceri nu sunt cei mai tactici și plăcuti oameni, așa că trebuie să înveți cum să comunici cu acest tip de oameni înainte de a deschide o astfel de agenție. În plus, este important să poți evalua oamenii și să le oferi ceea ce au nevoie.
Sociabilitatea și încrederea – practic pe baza punctului anterior, este sigur să spunem că abilitatea de a nu te apleca sub oameni, de a nu ezita și de a-ți oferi agresiv ideile este cu adevărat importantă în marketing.
Calm și atenție – pentru a spune simplu, o persoană implicată în publicitate trebuie să fie un manager excelent. Atentia la detalii si buna organizare te vor ajuta sa nu ratezi termenele limita, sa organizezi activitatile intregii agentii in cel mai profitabil mod si, de asemenea, sa nu faci o greseala investind in articolele potrivite.
Avantaje și dezavantaje
Pentru a ne asigura că alegerea este corectă, merită să ne uităm la principalele avantaje și dezavantaje ale sferei pe care o analizăm. Primul lucru care poate fi spus cu siguranță este că un proces de lucru bine organizat al unei agenții de publicitate va aduce proprietarului ei venituri cu adevărat mari.
După ce a intrat pe o piață largă și a câștigat o reputație pozitivă, puteți semna doar un contract după altul. Alături de aceasta, există și un minus semnificativ – concurență uriașă. Sunt prea mulți oameni care vor să obțină profituri mari și să fie în mod constant solicitați, iar tu trebuie să încerci să ieși în evidență din mulțime. selecție mare.
Revenind la fond, nu se poate să nu remarcăm mărimea investițiilor financiare inițiale în această afacere- va fi nevoie de puțină finanțare pentru a începe lucrul. Majoritatea banilor sunt folosiți pentru dotarea biroului și în număr mare asupra marketingului propriu-zis al noii firme.
Chiar dacă în primele etape compania lucrează în principal cu mici întreprinzători, asta aduce venit stabil permițând extinderea în timp și recuperarea rapidă capital de pornire. Rezumând, merită să spunem că cel mai important lucru este să vă concentrați pe găsirea clienților și pe calitatea muncii, dar costurile mici vă permit să faceți acest lucru.
Descrierea codului CAEN Cod CAEN 7311 – Activități ale agențiilor de publicitate
Această clasă include furnizarea unei game complete de servicii de publicitate și de promovare (prin posibilități interne sau prin subcontractare), inclusiv consultanță, servicii de creație, producția de material publicitar și cumpărarea acestuia.
Această clasă include:
crearea și realizarea campaniilor publicitare:
- crearea și plasarea reclamelor în ziare, periodice, la radio și televiziune, pe Internet și alte mijloace ddd dd media
- crearea și plasarea reclamelor în aer liber, de exemplu afișe, panouri și cadre, proiectarea showroom-urilor și aplicarea de colante publicitare pe mașini și autobuze
- publicitatea aeriană
- distribuirea sau livrarea materialelor publicitare sau a mostrelor
- creare de standuri, structuri și site-uri de afișare
- desfășurarea campaniilor de marketing și a altor servicii publicitare în scopul atragerii și reținerii clienților:
- promoții de produse
- activități de marketing prin punctele de vânzare
- publicitate directă prin poștă