Punctaj maxim: 90 puncte – șanse de finanțare reduse
- Minim 2 locuri de muncă pentru un ajutor nerambursabil de 200.000 lei sau 1 loc de muncă pentru 100.000 lei
- Aport propriu de minim 15% (200.000 lei Ajutor financiar nerambursabil + contribuție proprie de ~ 35.000 lei)
- Echipamente tehnologice în valoare de minim 60% din valoarea proiectului
- Cel puțin 5% din bani direcționați către o componentă de dezvoltare durabilă – energie regenerabilă, autoturisme electrice etc
- Cel puțin unui dintre asociați/acționari a absolvit/se angajează că va absolvi un curs de educație antreprenorială;
- Cel puțin unui dintre asociați/acționari a absolvit/se angajează că va absolvi un curs de competențe digitale;
- Asociații/acționarii societății nu au mai avut calitatea de asociat/acționar în cadrul altei societăți decât cea aplicantă;
- Investiția este bazată / fundamentată pe un brevet de invenție eliberat de către un organism național sau internațional acreditat.
Domeniul de activitate se încadrează în clasa: servicii
Descrierea activității: Cu ajutorul Programului Start-up nation poate fi demarată o activitate în domeniul activității ale centrelor de intermediere telefonică (call center).
Un call center reprezintă un birou centralizat, creat ca destinație pentru recepționarea și efectuarea unui volum mare de cereri prin telefon. Call center-ul este gestionat de către o companie pentru a oferi asistență și informații referitor la produsele și serviciile sale la solicitarea clienților.
Un call center își ia activitatea prin intermediul unui spațiu de lucru deschis, extins pentru agenții call center, cu stații de lucru care să includă un calculator pentru fiecare agent, un set de telefon, setul cu cască conectat la un comutator de telecomunicații, și una sau mai multe stații de supraveghere. Acesta poate fi operat independent sau în rețea cu centrele suplimentare, de multe ori legat la un computer din rețeaua corporativă, inclusiv mainframe-uri, microcalculatoare și rețeaua locală. Căile de voce și de date în centru sunt legate printr-un set de noi tehnologii care integrează telefonia și calculatoarele.
Activitati ale centrelor de intermediere telefonica (call center) 8220
Această clasă include activități ale:
-centrelor de intermediere telefonică direcționate către interior, care răspund la apelurile clienților folosind operatori umani, distribuția automată a apelurilor, telefonie integrată prin computer, sisteme de răspuns interactive sau metode similare de a primi comenzi, de a oferi informații asupra produselor, de a trata solicitările de asistență ale clienților sau de a prelua reclamațiile clienților
-centrelor de intermediere telefonică direcționate către exterior, care folosesc metode similare pentru a vinde bunuri sau servicii unor clienți potențiali, pentru a întreprinde studii de cercetare a pieței sau sondaje de opinie publică și activități similare pentru clienți .