idei de afaceri start up nation call center

Punctaj maxim: 100 puncte

–  Minim 2 locuri de muncă, minim 1 loc pentru absolvenți după 2012, șomeri, persoane din categorii defavorizate

–  Echipamente tehnologice în valoare de minim 60% din valoarea proiectului

– Locația de implementare a proiectului în mediul urban sau rural pe teritoriul României cu excepția județelor: București, Cluj, Ilfov

Domeniul de activitate se încadrează în clasa: servicii

Descrierea activității: Cu ajutorul Programului Start-up nation poate fi demarată o activitate în domeniul activității ale centrelor de intermediere telefonică (call center).

 

Un call center reprezintă un birou centralizat, creat ca destinație pentru recepționarea și efectuarea unui volum mare de cereri prin telefon. Call center-ul este gestionat de către o companie pentru a oferi asistență și informații referitor la produsele și serviciile sale la solicitarea clienților.

Un call center își ia activitatea prin intermediul unui spațiu de lucru deschis, extins pentru agenții call center, cu stații de lucru care să includă un calculator pentru fiecare agent, un set de telefon, setul cu cască conectat la un comutator de telecomunicații, și una sau mai multe stații de supraveghere. Acesta poate fi operat independent sau în rețea cu centrele suplimentare, de multe ori legat la un computer din rețeaua corporativă, inclusiv mainframe-uri, microcalculatoare și rețeaua locală. Căile de voce și de date în centru sunt legate printr-un set de noi tehnologii care integrează telefonia și calculatoarele.

 

Activitati ale centrelor de intermediere telefonica (call center) 8220

Această clasă include activități ale:

-centrelor de intermediere telefonică direcționate către interior, care răspund la apelurile clienților folosind operatori umani, distribuția automată a apelurilor, telefonie integrată prin computer, sisteme de răspuns interactive sau metode similare de a primi comenzi, de a oferi informații asupra produselor, de a trata solicitările de asistență ale clienților sau de a prelua reclamațiile clienților

-centrelor de intermediere telefonică direcționate către exterior, care folosesc metode similare pentru a vinde bunuri sau servicii unor clienți potențiali, pentru a întreprinde studii de cercetare a pieței sau sondaje de opinie publică și activități similare pentru clienți .

NU TI SE POTRIVESTE?

VEZI ALTE IDEI DE AFACERI

VREI SA APLICI?

VEZI OFERTA NOASTRA PENTRU START-UP NATION 2018

start-up nation 2018

Comentarii recente

comentarii

Leave a Reply