Punctaj maxim: 100 puncte – șanse de finanțare mari
- Minim 2 locuri de muncă pentru un ajutor nerambursabil de 200.000 lei sau 1 loc de muncă pentru 100.000 lei
- Aport propriu de minim 15% (200.000 lei Ajutor financiar nerambursabil + contribuție proprie de ~ 35.000 lei)
- Echipamente tehnologice în valoare de minim 60% din valoarea proiectului
- Cel puțin 5% din bani direcționați către o componentă de dezvoltare durabilă – energie regenerabilă, autoturisme electrice etc
- Cel puțin unui dintre asociați/acționari a absolvit/se angajează că va absolvi un curs de educație antreprenorială;
- Cel puțin unui dintre asociați/acționari a absolvit/se angajează că va absolvi un curs de competențe digitale;
- Asociații/acționarii societății nu au mai avut calitatea de asociat/acționar în cadrul altei societăți decât cea aplicantă;
- Investiția este bazată / fundamentată pe un brevet de invenție eliberat de către un organism național sau internațional acreditat.
Domeniul de activitate se incadreaza in clasa: productie
Descrierea activitatii:
Toate tricourile imprimate de noi sunt fabricate din bumbac 100% de cea mai inalta calitate. Se poate opta pentru diverse modele, atat pentru baieti cat si pentru fete.
Imprimarea digitala
Imprimarea digitala, cunoscuta si sub numele de imprimare DTG (direct to garmet) sau imprimare „direct pe textile” este un procedeu de imprimare a tricourilor folosind o imprimanta cu tehnologie inkjet specializata. Aparuta relativ recent, aceasta metoda foloseste imprimante speciale industriale, care printeaza cu cerneluri speciale direct pe tesatura, fiind absorbita de fibrele materialului. Rezolutia si viteza acestor imprimante a crescut semnificativ in ultimi 5 ani, printurile realizate fiind cu adevarat impresionante. In plus pre-tratamentele realizate cu utilaje speciale, dar si fixarea termica aplicata dupa imprimare, au crescut exponential rezistenta imprimeurilor, apropiandu-se de rezistenta imprimeurilor serigrafice. Imprimarea digitala DTG este ultima tehnologie in materie de imprimare textile. Tricourile sunt printate cu o imprimanta industriala specializata. Cernelurile pe baza de apa intra direct in tesatura tricoului, printul capatand un aspect fin, care nu se simte la atingere. Posibilitatile sunt infinite, deoarece imprimanta printeaza dimensiuni pana la A3 cu 16 milioane de culori. Deoarece se poate printa si un simplu exemplar, aceasta metoda este perfecta pentru cei care doresc sa isi faca un tricou personalizat cu ideea lor, sau pentru magazinele care nu doresc sa isi faca un stoc prea mare de tricouri.
Ce se poate imprima digital?
Printul digital este perfect pentru tricourile personalizate, deoarece se poate imprima aproape orice. De la poze pana la design-uri grafice foarte complexe. Deasemenea formatul nu este unul special, este de ajuns o poza cu o rezolutie decenta. Imprimanta poate imprima si pe tricouri negre sau inchise la culoare, insa pentru acestea sunt necesare poze cu transparenta (format .png) sau vectori. Graficieni prelucreaza imaginile sau pozele pentru printarea pe suport negru.
Serigrafia
Desi este cel mai vechi procedeu de imprimare textila, serigrafia este inca cea mai folosita, datorita simplitatii si a rezistentei. Tehnica este simpla si consta in aplicarea pe tricou a unui strat de cerneala printr-o sita speciala, care lasa cerneala sa treaca doar in anumite locuri, actionand ca un sablon. Prin serigrafie se pot imprima maxim 8 culori. Pentru obtinerea unui pret mic per tricou, trebuie imprimat un numar mai mare de tricouri (peste 25) cu exact acelasi model. Astfel serigrafia este perfecta pentru magazinele ce doresc stocuri mari la preturi cat mai mici, pentru cei care doresc realizarea de tricouri promotionale pentru diverse companii/evenimente. Formatul graficii (desenului de imprimat) este unul special, denumit vector. Prin utilizarea diverselor procedee specifice se pot realiza imprimeuri complexe, chiar si cu degradeuri. In general, imprimeurile tin pasul cu tendintele actuale ale modei dar si cu impresionantele transformari si avantajele tehnologizarii industriei textile, puse la indemana intreprinzatorilor din domeniu.
Pentru ca vopseaua serigrafica sa se fixeze, este nevoie de cele mai multe ori de o sursa de caldura. Astfel ele vor fi introduse intr-un cuptor special pentru a fi gata de livrare catre beneficiarul final.
Cod CAEN 1812:
Aceasta clasa include: -tiparirea revistelor si a altor publicatii periodice, care apar mai rar de patru ori pe saptamana -tiparirea de carti si brosuri, partituri si manuscrise muzicale, harti, atlase, afise, cataloage publicitare, prospecte si alte tiparituri publicitare, timbre postale si fiscale, bilete de banca, cecuri si alte titluri fiduciare, carduri, albume, agende, calendare si alte imprimate comerciale, produse de papetarie personalizate si alte imprimate, tiparire efectuata cu ajutorul presei de tipar inalt, a offset-ului, a fotogravurii, a imprimarii flexografice, serigrafice si a altor prese de tiparit, masini de multiplicat, imprimante de calculator, masini de tiparit in relief, inclusiv masini de tiparire rapida -tiparirea direct pe suport textil, pe material plastic, pe sticla, metal, lemn si ceramica Materialul tiparit poseda dreptul de reproducere (copyright). Aceasta clasa include de asemenea: -tiparirea de etichete si placute metalice prin litografiere, gravare, tiparire flexografica, si alte metode Aceasta clasa exclude: -imprimarea materialelor textile si a articolelor de imbracaminte, vezi 1330 -fabricarea articolelor de papetarie (agende, registre, registre de conturi, formulare comerciale, etc) atunci cand informatia tiparita nu este principala caracteristica, vezi 1723 -activitati de editare, publicare, vezi 581.